Quibi, iPhone Filmleri ve TV İçin Altı Büyük Markayla Anlaşmaya Vardı
Kısa biçimli video akışı hizmeti Quibi, hizmeti başlatmak için altı büyük marka ile anlaştı. Kurucu ortağı Jeffrey Katzenberg ve CEO Meg Whitman, duyuruyu bu hafta Fransa'daki Cannes Lions fuarında yaptı. Katılan şirketler arasında Procter & Gamble, PepsiCo, Anheuser-Busch, Walmart, Google ve London School of Economics yer alıyor. Hizmetin planlanan 2020 lansmanından bir yıl önce, şirket şimdiden 100 milyon ABD doları değerinde reklam envanteri sattı.
Çalışanlara, yatırımcılara ve ortaklara açık mektupta Quibi'nin kurucu ortakları, çalışanlara, ortaklara ve yatırımcılara şirketin kapatıldığını söyledi. Şirket için bir alıcı bulmak için çalışacaklar ve hizmetlerini kullanıcılara sunmaya devam edeceklerdi. Mektupta, uygulamanın 6 Nisan 2020'ye kadar açık kalacağını ve ayrıca ek finansman arayacaklarını söylediler. Gelecekte hizmeti yeniden başlatmak için geri dönmeyi umuyorlar.
Hizmette sunulan içerik üç kategoride sunulur: filmler, senaryosuz ve belgesel. Senaryolu diziler arasında oyunculuk ve yazarlık dalında iki Yaratıcı Sanatlar Emmy Ödülü kazanan #Freerayshawn ve The Most Dangerous Game yer alıyor. Her Pazartesi yeni bir dizi prömiyer yapacak. Başlangıçta, Quibi 175 orijinal şov sunmayı planladı, ancak ilk yılında sekiz bin bölüm yayınladı. Çok çeşitli bir programa sahip ve her gün yeni bölümler yayınlamayı bekliyor.